_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ – 01 - 02 - 03 ΠΡΑΟΤΗΤΑ

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ – 01 ΠΡΑΟΤΗΤΑ.
Κείμενα Σπύρου Φίλου
ΘΕΜΑ: ΠΡΑΟΤΗΤΑ - 01-02-03
Γαλάτες 5:22
 Ο καρπός, όμως, του Πνεύματος είναι: Αγάπη, χαρά, ειρήνη, μακροθυμία, καλοσύνη, αγαθοσύνη, πίστη, πραότητα, εγκράτεια·
Εφεσίους 4:2
με κάθε ταπεινοφροσύνη και πραότητα, με μακροθυμία, υποφέροντας ο ένας τον άλλον με αγάπη,
Κολοσσαείς 3:12
Ντυθείτε, λοιπόν, ως εκλεκτοί τού Θεού, άγιοι και αγαπημένοι, σπλάχνα οικτιρμών, καλοσύνη, ταπεινοφροσύνη, πραότητα, μακροθυμία·
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Για να ζήσουμε όλα αυτά, θα πρέπει να εμπιστευτούμε στον Κύριο, που δεν μας άφησε μόνους. Διότι μόνοι μας, αν δεν έχουμε βοήθεια, δεν μπορούμε με τίποτα να ζήσουμε αυτά που θέλει ο Κύριος.
Ευαγγέλιο Ιωάννη 16:εδάφιο 7
7/.Εγώ, όμως, σας λέω την αλήθεια· σας συμφέρει να αναχωρήσω εγώ· επειδή, αν δεν αναχωρήσω, ο Παράκλητος δεν θάρθει σε σας· αλλά, αφού αναχωρήσω, θα τον στείλω σε σας.
 8/.Και όταν έρθει εκείνος, θα ελέγξει τον κόσμο για αμαρτία, και για δικαιοσύνη, και για κρίση·
Ο ίδιος ο κύριος το λέει ότι ανεξαιρέτως θα ελέγξει τον κόσμο 
9/.για αμαρτία μεν, επειδή δεν πιστεύουν σε μένα·
10/.για δικαιοσύνη δε, επειδή πηγαίνω στον Πατέρα μου, και δεν με βλέπετε πλέον·
11/.για κρίση μάλιστα, επειδή ο άρχοντας τούτου τού κόσμου έχει κριθεί.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Να ποιος, θα βοηθήσει και βοήθησε, την Εκκλησία, ο Παράκλητος το Πνεύμα το Άγιο ώστε να στέκεται Νικηφόρα, στον πειραστή τον εχθρό μας να μπορούμε να ζήσουμε όλα αυτά που μας αναφέρουν τα εδάφια:
Εφεσίους 4:2
με κάθε ταπεινοφροσύνη και πραότητα, με μακροθυμία, υποφέροντας ο ένας τον άλλον με αγάπη,
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Για να ζήσουμε με ταπεινοφροσύνη πραότητα μακροθυμία και πάνω από όλα να υποφέρουμε ο ένας τον άλλον χρειαζόμαστε τον παράκλητο το Πνεύμα της Αληθείας.
Μόνοι μας δεν γίνεται τίποτα οπότε πάντα θα αγρυπνούμε να φυλάγουμε τον εαυτό μας αφήνοντας τον στο Πνεύμα το Άγιο για να έχουμε αυτή τη ζωή που μας περιγράφει ο Λόγος του Θεού.
Κολοσσαείς 3:12
Ντυθείτε, λοιπόν, ως εκλεκτοί τού Θεού, άγιοι και αγαπημένοι, σπλάχνα οικτιρμών, καλοσύνη, ταπεινοφροσύνη, πραότητα, μακροθυμία·
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
 Πως θα ντυθούμε , πως θα είμαστε αγαπημένοι μεταξύ μας, πως θα έχουμε σπλάχνα οικτιρμών,  ταπεινοφροσύνη πραότητα μακροθυμία
Και πάνω από όλα είναι μεγάλος ζυγός που πρέπει να τον κουβαλήσουμε. Αυτό γίνεται με το Πνεύμα το Άγιο που του παραχωρούμε στην καρδιά μας τόπο και εργάζεται με το χαρακτήρα μας.
Ματθαίος 11:29
 Σηκώστε επάνω σας τον ζυγό μου, και μάθετε από μένα· επειδή, είμαι πράος και ταπεινός στην καρδιά· και θα βρείτε ανάπαυση μέσα στις ψυχές σας.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
 Ο Κύριος πρώτος ζητά να φορτωθούμε τον ζυγό Του και να μάθουμε από τον ίδιο την πραότητα. Διδάσκει την ταπείνωση στην καρδιά μας ώστε να αναπαυθούμε σε Εκείνον.
Ο Κύριος μιλάει στο δικό  Του τον στενό κύκλο των μαθητών, ως προς το μέλλον, διότι δεν είχε φύγει ακόμα, για την κάθοδο του Πνεύματος του Αγίου. Η Εκκλησία μαζί με τους αποστόλους, έζησαν και ζει, και σήμερα την βοήθεια του Πνεύματος του Αγίου, ο Παράκλητος, που δίνει τον έλεγχο Του, την βοήθεια Του, την δέηση που αναπέμπει κάθε πιστός, βάζει λόγια στο στόμα του, ακόμα και όταν  χρειαστεί να μιλήσουμε, Εκείνος το Πνεύμα της αληθείας θα βάλει στο στόμα μας να λόγια κατάλληλα ώστε να μιλήσουμε.
Ικετεύει για μας στον Πατέρα. Δίνει χαρίσματα, διότι ξέρει ποια μπορούμε να αποδώσουμε. Ξέρει τι είμαστε ικανοί να κάνουμε και σύμφωνα με τον χαρακτήρα μας –μας δίνει.
  Τίποτα τυχαίο δεν είναι στον κόσμο. Όλα Εκείνος τα διαχειρίζεται, αν είμαστε δικοί Του, μας δίνει αυτό που πρέπει και αντέχουμε. Αν είμαστε στον κόσμο τότε, τα αποδίδουμε όλα σύμφωνα με την καρδιά μας, και έρχονται οι θλίψεις και ο πόνος και τα βάζουμε με το Θεό, με την κυβέρνηση με τους άλλους που πάντα φταίνε και όχι εμείς.
Το ρίχνουμε στο πεπρωμένο, τρέχουμε στα διάφορα παραψυχολογικά.
Αλλά ποτέ δεν πάμε στον Κύριο. Δεν ανοίγουμε αυτό το ευλογημένο, βιβλίο να μάθουμε τι θέλει από μας ο Θεός και τι θέλουμε εμείς από αυτόν.
  Να μας δείξει επιτέλους τον τρόπο που θέλει να ζούμε.
Σήμερα όλοι οι άνθρωποι είναι εκνευρισμένοι μιλούν άσχημα βλέπουν με άγχος την ζωή τους.
Και έρχεται ο Κύριος και μας λέγει να έχουμε, ειρήνη, πραότητα, εμπιστοσύνη σε Εκείνον. Όπως ησυχάζει ένα παιδί στην αγκαλιά της μάννας του έτσι να ησυχάζουμε και εμείς σε Εκείνον.
Τιμόθεος Β' 2:24
Ο δούλος τού Κυρίου, όμως, δεν πρέπει να μάχεται, αλλά να είναι πράος προς όλους, διδακτικός, ανεξίκακος,
Εύχομαι Ειρήνη στην καρδιά μας στην τόσο ταραγμένη εποχή που ζούμε και ο Κύριος να μας ευλογεί.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» ΑΜΗΝ

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ – 02 ΠΡΑΟΤΗΤΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
ΘΕΜΑ: ΠΡΑΟΤΗΤΑ - 02
  Ο πιο πράος που υπήρξε στον κόσμο, ήταν ο Ιησούς Χριστός. Και πριν ακόμα έρθει στον κόσμο, οι προφητείες προμήνυαν τον ερχομό του, σε πραότητα και ταπεινοφροσύνη. Εμείς δεν μπορούμε να φτάσουμε αυτά τα χαρίσματα, παρά μόνον δια πίστεως σε Εκείνον και σε εμπιστοσύνη.
Γι’ αυτό άλλωστε, πέθανε οικιοθελώς, γιατί έπρεπε να σωθούμε εμείς, μέσα από την θυσία του Σταυρού του
Εφεσίους 2:8-9-10.
8/.Επειδή, κατά χάρη είστε σωσμένοι, διαμέσου τής πίστης· κι αυτό δεν είναι από σας· είναι δώρο τού Θεού·
9/. όχι από έργα, ώστε να μη καυχηθεί κάποιος.
10/. Επειδή, δικό του δημιούργημα είμαστε, καθώς κτιστήκαμε στον Ιησού Χριστό για καλά έργα, που ο Θεός προετοίμασε, για να περπατήσουμε μέσα σ' αυτά.
Αυτά τα λέω μόνο και μόνο επειδή μιλούμε για έργα που βάζει στην καρδιά μας το Πνεύμα το Άγιο αν δεν τον αφήνουμε να εργάζεται, τότε αυτά δεν θα μας πάν στον ουρανό κοντά του.
Τώρα, όσο για την πραότητα ο Κύριος, είναι μεγάλο παράδειγμα και μακάρι με την χάρη Του να τον μοιάσουμε.
Είπαμε για προφητείες που αναγγέλλουν την ταπεινότητα Του και την πραότητα.
Αυτό είναι για την πρώτη έλευση Του στον κόσμο που ήρθε ταπεινός και δίδαξε και υπέμεινε τα πάντα, όπως η απιστία η περηφάνια των Φαρισαίων ή τον περίγελο που νόμιζαν θα του κάνουν.
Ζαχαρίας 9:9
Χαίρε υπερβολικά, θυγατέρα Σιών· αλάλαζε, θυγατέρα Ιερουσαλήμ· δες, ο βασιλιάς σου έρχεται σε σένα· αυτός είναι δίκαιος, και σώζει· πράος, και κάθεται επάνω σε γαϊδούρι, και επάνω σε πουλάρι, γιο υποζυγίου.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Μία προφητεία είναι στον προφήτη Ζαχαρία που αναγγέλλει την είσοδό του την ημέρα που λέμε των Βαΐων.
Δεν χρειάζεται να πω τίποτα . Μόνη της η προφητεία είναι ξεκάθαρη
 Παρ’ όλον που ήταν θεός καταδέχτηκε να γίνει άνθρωπος και μάλιστα τόσο ταπεινός ώστε να γεννηθεί σε μια φάτνη ζώων και να μεγαλώσει σε ένα σπίτι ταπεινό φτωχικό που μάθαινε την τέχνη του πατέρα του Ιωσήφ.
Γιατί , όλα αυτά; Γιατί είχαμε και έχουμε μια μεγάλη αρρώστια που λέγεται αμαρτία και έπρεπε να μας θεραπεύσει. Να μας αποκαταστήσει στον Πατέρα Θεό και όποιος πιστεύει σώζεται.
Αν δεν είναι του Χριστού, όση πραότητα, ταπεινοφροσύνη, αγάπη, κ.λ.π. δεν έχει την είσοδο στην οικογένεια του Ιησού Χριστού.
Ματθαίος 7:22
22/.Πολλοί θα μου πουν κατά την ημέρα εκείνη: Κύριε, Κύριε, δεν προφητεύσαμε στο όνομά σου, και στο όνομα σου εκβάλαμε δαιμόνια, και στο όνομά σου κάναμε πολλά θαύματα;
23/.Και, τότε, θα ομολογήσω σ' αυτούς, ότι: Ποτέ δεν σας γνώρισα· φεύγετε από μένα εσείς που εργάζεστε την ανομία.
Αριθμοί 12:3
 Και ο άνθρωπος ο Μωυσής ήταν υπερβολικά πράος, περισσότερο από όλους τους ανθρώπους, που ήσαν επάνω στη γη.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Εδώ  το εδάφιο μας λέει χρόνια προ Χριστού, ότι ο Μωϋσής ήταν υπερβολικά πράος, όλο αυτό τον λαό που τον ανέλαβε, κατόπιν προσταγής του Θεού, υπέμενε όλη την γρίνια του, όλη την κακοπάθεια του ,όλη την αχαριστία του, συμβούλευε τον καθοδηγούσε, και πάντα έμπαινε στη μέση ο Κύριος να συγχωρήσει τον λαό στην κακοτροπιά του.(γι’ αυτό ο Μωϋσης είναι τύπος του Ιησού Χριστού) και όμως παρ’ όλον τον Νόμο που του έδωσε ο Θεό και τον τηρούσε κατά γράμμα κι όμως, κάποια στιγμή αγανάκτησε με τον λαό και ενώ ο Θεός του είπε να μιλήσει τον βράχο, να δώσει νερό,  εκείνος χτύπησε τον βράχο σαν την πρώτη φορά, να τρέξει νερό.
 Γι΄, αυτό, ο νόμος δεν δικαιώνει κανέναν Μόνο ο Ιησούς Χριστός με την θυσία Του επάνω στο Σταυρό αφού πιστέψουμε μας συγχωρεί.
Και αν το είπε στους μαθητές του που ήταν άνθρωποι να συγχωρούν άπειρες φορές, τότε και ο ίδιος ακόμα πιο άπειρες φορές μας συγχωρεί.
  Διότι, γι’ αυτόν τον λόγο πέθανε για να συγχωρεθούμε.
Ματθαίος 18:21
21/.Τότε, αφού τον πλησίασε ο Πέτρος, είπε: Κύριε, πόσες φορές αν ο αδελφός μου αμαρτήσει σε μένα, θα τον συγχωρήσω; Μέχρι επτά φορές;
22/.Ο Ιησούς λέει σ' αυτόν: Δεν σου λέω μέχρι επτά φορές, αλλά μέχρι 70 φορές επτά.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Α΄ Ιωάννης α: 9
Αν ομολογούμε τις αμαρτίες μας, ο Θεός είναι πιστός και δίκαιος ώστε να συγχωρήσει σε μας τις αμαρτίες, και να μας καθαρίσει από κάθε αδικία.
 Ας έχουμε εμπιστοσύνη στον Κύριο Πίστη και αγάπη και Εκείνος έκανε το καλύτερο απολυτρωτικό έργο για τον άνθρωπο.
Ο Κύριος να ευλογεί τον καθένα μας και Ειρήνη με ευλογία.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»’’’’’’’

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ – ΠΡΑΟΤΗΤΑ – 03
Κείμενα Σπύρου Φίλου
ΠΡΑΟΤΗΤΑ  - 03
Γαλάτες 5:22
Ο καρπός, όμως, του Πνεύματος είναι: Αγάπη, χαρά, ειρήνη, μακροθυμία, καλοσύνη, αγαθοσύνη, πίστη, πραότητα, εγκράτεια·
Ιακώβου 1:21
Γι' αυτό, αφού απορρίψετε κάθε ρυπαρότητα και περίσσεια κακίας, δεχθείτε με πραότητα τον λόγο που φυτεύτηκε μέσα σας, αυτόν που μπορεί να σώσει τις ψυχές σας.
  Ο άνθρωπος, που δέχθηκε τον Ιησού Χριστό για Σωτήρα του, απόρριψε κάθε τι από την παλιά ζωή του, πχ το μίσος η κακία η εκδίκηση, και όλα τα παράγωγα της βρωμιάς και υποκρισίας.
  Όμως, όταν γνωρίσαμε τον Κύριο Ιησού Χριστό, τότε άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για μας, όλη την αμαρτωλή ζωή μας, την αφήσαμε στα πόδια του στο σταυρό και την πήρε εκείνος, επάνω Του  και τώρα έχει έρθει, το Πνεύμα το Άγιο στην καρδιά μας και την καθαρίζει από κάθε αμαρτία.
Φύτεψε τον Λόγο του Κυρίου μέσα της, και δουλεύει να αποκτήσουμε πραότητα, αγάπη, χαρά, μακροθυμία, καλοσύνη, όλα αυτά και άλλα τόσα, το πνεύμα μας επεξεργάζεται για να είναι η ζωή μας ευωδία πνευματική στον Πατέρα και Κύριο μας.
  Φυτεύτηκε, ο Λόγος: επειδή ασχολούμαι ,με τον λαχανόκηπο μου, και έχω, λουλούδια, δέντρα, καρποφόρα, και καλλωπιστικά και είμαι άτομο συλλεκτικό, κάνω μεγάλο κόπο.
Να τα μεγαλώσω έπειτα παίρνω κλαδιά με κόμβους και έχω ανακαλύψει μία ορμόνη που τα κάνει να ριζοβολούν. Όταν τα πετυχαίνω έχω τόση χαρά να τα βλέπω ώστε

χαμογελώ και πάω συνέχεια να τα κοιτώ που μεγαλώνουν.
  Αν εγώ ένας άνθρωπος χαίρομαι με τα φυτά που φέρνω από δω και από εκεί και πιάνουν και προοδεύουν, σκεφτείτε την χαρά του Κυρίου μας  όταν προοδεύουμε στην δική του αυλή. Και μάλιστα είμαστε πολύ ξεχωριστοί για Εκείνον διότι έκανε μεγάλο κόπο να μας αποκτήσει. Τόσο κόπο που άφησε τον ουρανό να γίνει άνθρωπος και να πεθάνει για μας επάνω στο σταυρό. Γίνετε να μην είμαστε πολύτιμοι;
Ιακώβου 1:21
Γι' αυτό, αφού απορρίψετε κάθε ρυπαρότητα και περίσσεια κακίας, δεχθείτε με πραότητα τον λόγο που φυτεύτηκε μέσα σας, αυτόν που μπορεί να σώσει τις ψυχές σας.
  Πάντα έρχεται στο νου μου αυτό το εδάφιο, που μιλά για μια καινούργια φύτευση, και το φυτό σκέφτομαι, είμαι εγώ. Η καινούργια ζωή επάνω στον Ιησού Χριστό και το Πνεύμα το Άγιο κάνει κόπο, με το να με παρακολουθεί πως προοδεύω πως βγάζω φυλλαράκια και γίνομαι ένα δέντρο όλο υγεία με πολύ καρπό.
 Τότε, από την σκιά του δέντρου μέχρι τον καρπό του ο νοικοκύρης χαίρεται να το βλέπει και να γεύεται τον καρπό.
  Φυτεύτηκε λοιπόν ο Λόγος του Κυρίου  μέσα μας και ζητάει να ζούμε με πραότητα.
Εφεσίους 4:2
 με κάθε ταπεινοφροσύνη και πραότητα, με μακροθυμία, υποφέροντας ο ένας τον άλλον με αγάπη,
Κολοσσαείς 3:12
 Ντυθείτε, λοιπόν, ως εκλεκτοί τού Θεού, άγιοι και αγαπημένοι, σπλάχνα οικτιρμών, καλοσύνη, ταπεινοφροσύνη, πραότητα, μακροθυμία·
Με κάθε ταπεινοφροσύνη και μάλιστα να ντυθούμε τον Κύριο ως εκλεκτοί του Θεού.
Δεν γίνεται να λέμε είμαστε του Κυρίου, αλλά δεν τον υπακούμε και πολλές φορές δεν τον ξέρουμε. γινόμαστε σαν τον σπόρο που έπεσε στο δρόμο και τον έφαγαν τα πουλιά.
Ματθαίος 13:20
 Και εκείνος ο σπόρος που σπάρθηκε επάνω σε πετρώδες μέρος, αυτός είναι που 20/.ακούει τον λόγο, και αμέσως με χαρά τον δέχεται·
21/. δεν έχει, όμως, μέσα του ρίζα, αλλά είναι πρόσκαιρος· και όταν γίνει θλίψη ή διωγμός εξαιτίας τού λόγου, αμέσως σκανδαλίζεται.
Λουκάς 8:11
Αυτή δε η παραβολή σημαίνει: Ο σπόρος είναι ο λόγος τού Θεού·
Μια και φυτεύτηκε μέσα μου ο σπόρος του Θεού οφείλω να μην κάνω σαν αυτούς που άκουσαν και δεν είχαν ρίζα.
Εφόσον ντύθηκα τον Χριστό, που είναι το ένδυμα της  σωτηρία Του πρέπει να ανταποκρίνομαι σε όλα.
  Επίσης πρέπει να μάθουμε να γνωρίσουμε τον Κύριο, για να τον γνωρίσουμε ο μόνος τρόπος είναι να μελετούμε τον Λόγο Του και να μάθουμε τι, απαιτήσεις έχει από τα παιδιά Του, την Εκκλησία Του.
Τιμόθεος Α' 6:11
 Εσύ, όμως, ω άνθρωπε του Θεού, αυτά απόφευγέ τα· και επιδίωκε δικαιοσύνη, ευσέβεια, πίστη, αγάπη, υπομονή, πραότητα.
 Να τι μάθαινε από το δάσκαλο του ο Τιμόθεος από τον απ. Παύλο.
Ιακώβου 3:13
 Ποιος, ανάμεσά σας, είναι σοφός και καλός γνώστης; Ας δείξει από την καλή διαγωγή τα δικά του έργα με πραότητα σοφίας.
Πέτρου Α' 3:15
 αλλά «αγιάστε τον Κύριο τον Θεό» μέσα στις καρδιές σας· και να είστε πάντοτε έτοιμοι σε απολογία με πραότητα και φόβο, προς καθέναν που ζητάει από σας λόγο για την ελπίδα που είναι μέσα σας·
Ο Κύριος να μας δίνει πνεύμα σοφίας και ειρήνη στις καρδιές μας αμήν
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ –ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ - 01-02-03

«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ - 01
Ο ΚΑΡΠΟΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ
Κείμενα Σπύρου Φίλου
Γαλάτες 5:22
Ο καρπός, όμως, του Πνεύματος είναι: Αγάπη, χαρά, ειρήνη, μακροθυμία, καλοσύνη, αγαθοσύνη, πίστη, πραότητα, εγκράτεια
ΘΕΜΑ:
ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ - 01
Ρωμαίους 2:4
Ή καταφρονείς τον πλούτο τής αγαθότητάς του και της υπομονής και της μακροθυμίας, αγνοώντας ότι η αγαθότητα του Θεού σε φέρνει σε μετάνοια;
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Ένας, από τον καρπό του Πνεύματος του Αγίου, είναι η μακροθυμία που την παράσχει στον πιστό. Διότι ο Κύριος είναι μακρόθυμος και με πολύ έλεος στην καρδιά του, απέναντί μας.
 Αλλά, πολλές φορές φερόμαστε σαν να μην ακούσαμε, (διαβάσαμε)τον  Κύριο στις παραβολές του, ότι πρέπει να κάνουμε μακροθυμία σε κάποιον που μας φταίει.       Είναι πολύ σημαντικό για τον Κύριο ,να έχουμε στον συνάνθρωπο μας Μακροθυμία και να του δίνουμε ευκαιρίες, διότι και Εκείνος (ο Κύριος)μακροθύμησε σε μας που του χρωστούμε στην ζωή μας, την απαλλαγή του θανάτου του πνευματικού., με τις πολλές, αμαρτίες και όμως μας συγχώρησε και μας αποκατέστησε.
  Το ξέρω είναι δύσκολο να μακροθυμείς, σε κάποιον που σε έχει βλάψει, ή δεν μπορεί να ανταποδώσει αυτά που μας χρωστάει, και δεν εννοώ χρήματα αλλά ευγνωμοσύνη, για τις ευεργεσίες που έχουμε κάνει και παίρνουμε άρνηση και αχαριστία.
Αλλά, μήπως και ο Πατέρας Θεός δεν έκανε μακροθυμία, σε μας στέλλοντας  τον γιο Του, για να μας ελευθερώσει από τα χέρια του διαβόλου, αντιμετωπίζοντας όλη την εχθρότητα των ανθρώπων και την αχαριστία τους στο έπακρο. Μήπως εγώ λίγες φορές νομίζετε έχω σταθεί μπροστά Του ζητώντας συγχώρεση γιατί ενώ έπρεπε να σταθώ στο ύψος που με ήθελε και δεν στάθηκα, όμως Τον δοξάζω γιατί έχει μακροθυμία και ζητώντας συγχώρεση με συγχωρεί.
Όμως λέει κάτι πολύ σοβαρό ο απ. Παύλος. Να μην καταφρονούμε τον πλούτο της αγαθότητας του Θεού να μην παίζουμε με την μακροθυμία του και την υπομονή Του.
 Όπως είπα ότι ο κύριος ο ίδιος μας συγχωρεί αν κάνουμε λάθη αλλά και ζητά να προσαρμόσουμε την ζωή μας στον δρόμο του Λόγου του .Να ζούμε την ζωή την χριστιανική γιατί το θέλουμε γιατί τον αγαπάμε και θέλουμε να τον ευχαριστούμε με την αγία (καθαρή)ζωή.
Ο Απ. Παύλος λέει κάτι πολύ σοβαρό. Ότι ο Θεός δεν εμπαίζεται να μην καταφρονούμε την Μακροθυμία Του και την υπομονή Του. Να έχουμε δηλαδή φόβο Θεού όχι τρόμο. Ο φόβος είναι σοβαρό ,θέμα γιατί ανήκει στον μεγάλο σεβασμό που δικαιούται ο Θεός. Επίσης επειδή τελειοποιούμαστε από εδώ στο θέμα της ζωής της πίστεως είναι επόμενο να μακροθυμεί ο Κύριος και να έχει υπομονή μαζί μας. Διότι η τελειοποίηση θα τελειώσει στον Ουρανό.
Ιωάννης Α΄ 1:7-8-9-10
7/.Αν, όμως, περπατάμε μέσα στο φως, όπως αυτός είναι μέσα στο φως, έχουμε κοινωνία ο ένας με τον άλλον, και το αίμα τού Ιησού Χριστού, του Υιού του, μας καθαρίζει από κάθε αμαρτία
8/.Αν πούμε ότι δεν έχουμε αμαρτία, εξαπατούμε τον εαυτό μας και η αλήθεια δεν υπάρχει μέσα μας.
9/.Αν ομολογούμε τις αμαρτίες μας, ο Θεός είναι πιστός και δίκαιος ώστε να συγχωρήσει σε μας τις αμαρτίες, και να μας καθαρίσει από κάθε αδικία.
10/.Αν πούμε ότι δεν αμαρτήσαμε, κάνουμε αυτόν ψεύτη και ο λόγος του δεν υπάρχει μέσα μας.
   Ο απ. Ιωάννης αυτό δεν το λέγει μόνος Του αλλά του  το υπαγορεύει το Πνεύμα  το Άγιο. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι δια του Πνεύματος του Αγίου τα έγραψαν όλα αυτά.
  Ο Κύριος μας όπως είπα στο θέμα συγχώρεσης και Μακροθυμίας είπε την παρακάτω Παραβολή. Για να μην λέγω εγώ ο αλλά ο Κύριος. Σας παραθέτω όλη την παραβολή που πρέπει να γνωρίζουμε όλοι μας.
Ματθαίος 18:23
23/.Γι' αυτό, η βασιλεία των ουρανών ομοιώθηκε με έναν άνθρωπο βασιλιά, που θέλησε να εξετάσει τους λογαριασμούς του με τους δούλους του.
24/.Και όταν άρχισε να εξετάζει, φέρθηκε σ' αυτόν ένας οφειλέτης 10.000 ταλάντων.
25/.Και επειδή δεν είχε να τα αποδώσει, ο κύριός του πρόσταξε να πουληθεί αυτός, και η γυναίκα του, και τα παιδιά του, και όλα όσα είχε, και να αποδοθεί αυτό που χρωστούσε.
26/.Καθώς, λοιπόν, ο δούλος, έπεσε στα πόδια του, τον προσκυνούσε, λέγοντας: Κύριε, μακροθύμησε σε μένα, και θα σου τα αποδώσω όλα.
27/.Και επειδή ο κύριος εκείνου τού δούλου τον σπλαχνίστηκε, τον άφησε ελεύθερο, του χάρισε μάλιστα και το δάνειο.
28/.Όταν, όμως, εκείνος ο δούλος βγήκε έξω, βρήκε έναν από τους συνδούλους του, που του χρωστούσε 100 δηνάρια· και αφού τον έπιασε τον έπνιγε, λέγοντας: Απόδωσέ μου ό,τι χρωστάς.
29/. Πέφτοντας, λοιπόν, ο σύνδουλός του στα πόδια του, τον παρακαλούσε, λέγοντας: Μακροθύμησε σε μένα, και θα σου τα αποδώσω όλα.
30/. Εκείνος, όμως, δεν ήθελε, αλλά φεύγοντας, τον έβαλε σε φυλακή, μέχρις ότου αποδώσει εκείνο που χρωστούσε.
31/.Βλέποντας, όμως, οι σύνδουλοί του αυτά που έγιναν, λυπήθηκαν υπερβολικά· και καθώς ήρθαν, φανέρωσαν στον κύριό τους όλα όσα έγιναν.
Ματθαίος 18:32
32/.Τότε, αφού τον προσκάλεσε ο κύριός του, του λέει: Δούλε πονηρέ, όλο εκείνο το χρέος σού το χάρισα, επειδή με παρακάλεσες·
33/.δεν έπρεπε κι εσύ να ελεήσεις τον σύνδουλό σου, όπως κι εγώ σε ελέησα;
34/. Και επειδή ο κύριός του οργίστηκε, τον παρέδωσε στους βασανιστές, μέχρις ότου αποδώσει σ' αυτόν ολόκληρο εκείνο που όφειλε.
 35/. Έτσι και ο ουράνιος Πατέρας μου θα κάνει σε σας, αν δεν συγχωρήσετε από την καρδιά σας κάθε ένας στον αδελφό του τα παραπτώματά τους.
   Βλέπουμε την παραβολή και ας σκεφτούμε γιατί έτσι φερόμαστε όλοι μας. Όμως πρέπει κάποια στιγμή να το σκεφτούμε καλά και να πάψουμε να είμαστε σαν τον δούλο τον πονηρό.
Ματθαίος 6:9
Έτσι, λοιπόν, να προσεύχεστε εσείς: Πατέρα μας, που είσαι στους ουρανούς, ας αγιαστεί το όνομά σου·
9/.Επειδή, αν συγχωρήσετε στους ανθρώπους τα πταίσματά τους, θα συγχωρήσει και σε σας ο ουράνιος Πατέρας σας.
10/.ας έρθει η βασιλεία σου· ας γίνει το θέλημά σου, όπως στον ουρανό, έτσι και επάνω στη γη·
12/.και συγχώρεσε σε μας τις αμαρτίες μας, όπως κι εμείς συγχωρούμε σ' αυτούς που αμαρτάνουν σε μας·
14/.Επειδή, αν συγχωρήσετε στους ανθρώπους τα πταίσματά τους, θα συγχωρήσει και σε σας ο ουράνιος Πατέρας σας.
15/.Αν, όμως, δεν συγχωρήσετε στους ανθρώπους τα πταίσματά τους, ούτε ο Πατέρας σας θα συγχωρήσει σε σας τα πταίσματά σας.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
  Αυτό είναι το Πάτερ ημών. Το φέρνω να δούμε μερικά κομμάτια, επάνω στην συγχώρηση που είναι μέσα και η Μακροθυμία.
  Η πρώτη μας δουλειά, είναι  στην προσευχή μας να τον δοξάσουμε και να επικαλεστούμε, να αγιάζετε το όνομα Του.
  Στο εδάφιο 9 μας λέει αν συγχωρούμε, τους ανθρώπους θα μας συγχωρέσει και ο Πατέρας ο ουράνιος. Να ζητούμε να έρθει η βασιλεία του, εδώ στη γη και να γίνετε το θέλημα του, όπως στον ουρανό και επάνω στη γη. Εμείς ξέρουμε ότι στη γη, δεν ήρθε η Βασιλεία Του παρά επικρατεί χάος, αμαρτία, και αδικία, βρωμιά με όλα τα παράγωγά τους.
  Πληροφορώ ότι η βασιλεία του, είναι στη γη. Στου  κάθε ενός μας την καρδιά και ζητά να κάνουμε, το θέλημα του όπως στον ουρανό.
Και αυτή τη δουλειά, την κάνει το Πνεύμα το Άγιο μέσα στις καρδιές μας.
  Η χαρά, η αγάπη, η Μακροθυμία, η συγχώρεσης, η εμπιστοσύνη ότι μας λύτρωσε,  και όλα αυτά είναι και πολλά περισσότερα, είναι ζωή που θέλει ο Θεός και ο Καλλιεργητής, μέσα στην καρδιά μας είναι Εκείνος, το Πνεύμα το Άγιο, που καλλιεργούμεθα, σαν ένα χωράφι και η καρποφορία είναι του Πνεύματος του Αγίου και δοξάζεται ο Πατέρας.
Όλα λοιπόν για την δόξα του Πατέρα που ετοίμασε πριν κάνει τον κόσμο πώς να έρθει ένας λυτρωτής για όλους τους ανθρώπους.
Κορινθίους Α' 2:7
 αλλά, μιλάμε σοφία Θεού, μυστηριώδη, που ήταν κρυμμένη, την οποία ο Θεός προόρισε πριν από τους αιώνες προς δική μας δόξα·
Εφεσίους 1:4
καθώς μάς έκλεξε διαμέσου αυτού πριν από τη δημιουργία τού κόσμου, για να είμαστε άγιοι και χωρίς ψεγάδι μπροστά του με αγάπη·
Εφεσίους 1:9
 καθώς γνωστοποίησε σε μας το μυστήριο του θελήματός του, σύμφωνα με την ευδοκία του, που από πριν έθεσε μέσα στον εαυτό του,
Πέτρου Α' 1:20
ο οποίος ήταν μεν προορισμένος πριν από τη δημιουργία τού κόσμου, φανερώθηκε όμως στους έσχατους καιρούς για σας
Ματθαίος 7:21
Δεν θα μπει μέσα στη βασιλεία των ουρανών καθένας που λέει σε μένα: Κύριε, Κύριε· αλλ' αυτός που πράττει το θέλημα του Πατέρα μου, ο οποίος είναι στους ουρανούς.
Πάντως, πολύ τραγικό θα είναι, να μην μπούμε στην Βασιλεία των ουρανών ,που από τώρα έχει ξεκινήσει με την κάθοδο του Πνεύματος του Αγίου που ο Κύριος το έστειλε όπως υποσχέθηκε να στείλει για να μας διδάξει να μας νουθετήσει και να μην μείνουμε μόνοι μας στο έλεος του εχθρού.
Ειρήνη Κυρίου και ευλογία καλό βράδυ.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
 ΘΕΜΑ - ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ - 02
Ρωμαίους 2:4
Ή καταφρονείς τον πλούτο τής αγαθότητάς του και της υπομονής και της μακροθυμίας, αγνοώντας ότι η αγαθότητα του Θεού σε φέρνει σε μετάνοια;
“””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
Ας δούμε, την καταφρόνια και τον πλούτο και αγαθότητα του Πατρός μας ,τι εννοεί εδώ το εδάφιο. Καταφρονώ η περιφρονώ  είναι λέξει που ανήκει σε ανθρώπους, πολλές φορές, υπερόπτες απέναντι σε κάποιους ταπεινούς ανθρώπους, ή καταφρονώ-περιφρονώ, σε κάτι που μου λέει κάποιος, που δεν τον έχω μέσα μου σε αξία.
 Ή είμαι από αυτούς, που τα ξέρουν, με το μυαλό τους όλα και δεν δέχονται τίποτα.
  Εδώ, όμως είναι πιο σοβαρό το θέμα, η καταφρόνησης πέφτει στον Θεό, από μας τους ίδιους. Πολλές φορές, εμείς οι πιστοί χωρίς να το καταλάβουμε, με την στάση μας σε ανθρώπους, ή πράξεις ειδών-ειδών, καταφρονούμε τον Πατέρα Θεό που μας μιλάει με τον Λόγο του. Το εδάφιο απευθύνεται σε ανθρώπους, πιστούς μέσα στην Εκκλησία και όχι σε απίστους.
  Ο Κύριος μας έβαλε στην Εκκλησία του φτωχούς, πλούσιους, εγγράμματους και αγράμματους, ή χοντράνθρωπους
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν άνθρωποι., που δεν έχουν την πρέπουσα ευγένεια διότι αυτό λέγεται αγωγή, από το σπίτι αλλά δεν την έτυχαν. Άλλοι είναι εκλεπτυσμένοι έχουν διαγωγή είναι ευγενικοί, άλλοι είναι χοντράνθρωποι.
 Και όμως, όλους αυτούς τους βάζει μαζί να κάνουν την εκκλησία Του και όλοι μαζί, με καλή θέληση, χωρίς περιφρόνηση, στον αγράμματο, στο χοντράνθρωπο ,στον φτωχό, δίνει ο Κύριος σ’ αυτούς τους λεπτεπίλεπτους ,να δείξουν αγάπη και όχι καταφρόνηση στον αδελφό τους. επίσης στους άλλους να μάθουν να φέρονται με προσοχή και ταπείνωση. Όλοι μαζί να μάθουμε την θέση μας να σεβόμαστε ο ένας τον άλλον και οι άνθρωποι, που έρχονται από κάποια κοινωνικά στρώματα, κατώτερα ή ανώτερα, να μάθουν να σέβονται, γιατί έτσι, καταφρονούμε τον Θεό μας τον Κύριο μας, ο οποίος ο πλούτος που είχε και έχει  σε αγάπη, σε ανεκτικότητα, σε ευεργεσία, σε, σε. Και όλο τον πλούτο αυτόν, το έδειξε με καρπό του Πνεύματος την ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ, με το να δώσει για μας τον εαυτό του, θυσία και να μας δώσει ΣΩΤΗΡΙΑ. Απαλλαγή από την αμαρτία. Αυτό είναι πλούτος που έτρεφε και τρέφει ο Θεός.
  Οπότε λοιπόν μας λέει :ή καταφρονείτε τον πλούτο της αγαθότητας Του. βλέπουμε η συμπεριφορά μας έχει αντίκτυπο στον ίδιο τον Κύριο μας.
  Η αγαθότητα του, είναι η ιδιότητα Του, να είναι αγαθός σε καλοσύνη, ευνοϊκός, μαζί μας, υπομονετικός.
Ρωμαίους 2:4
Ή καταφρονείς τον πλούτο τής αγαθότητάς του και της υπομονής και της μακροθυμίας, αγνοώντας ότι η αγαθότητα του Θεού σε φέρνει σε μετάνοια;
Μετάνοια αν διαπιστώσουμε τέτοια πράγματα στην ζωή μας αδελφοί μου πρέπει να αλλάξουμε στάση και να ζητήσουμε συγνώμη και να συνεχίσουμε.. Ξέρω ότι είναι δύσκολο με μερικούς αδελφούς, αλλά όπως ο Κύριος είναι υπομονετικός, μαζί μας υποχωρητικός, αγαθός, και πάνω απ’ όλα μακρόθυμος, έτσι και εμείς θα είμαστε ώστε η Εκκλησία να προοδεύει.
  Όλα αυτά, ανέλαβε το Πνεύμα το Άγιο να μας τα διδάξει, με υπομονή και αγάπη στου κάθε ενός μας το χαρακτήρα.
  Ο καρπός, όμως, του Πνεύματος είναι: Αγάπη, χαρά, ειρήνη, μακροθυμία, καλοσύνη, αγαθοσύνη, πίστη, πραότητα, εγκράτεια
 Ο Κύριος να μας ευλογεί και να μας δίνει ειρήνη στην καρδιά στους δύσκολους καιρούς που περνούμε. ΑΜΗΝ
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»




ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟ -01

ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟ -01
ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΜΒΑ
Από το βιβλίο του Χ. Μποσταντζόγλου
Αδελφοί  μου, μιλούμε για Πνεύμα Άγιο, οπότε ας ξαναδούμε μερικά πράγματα το ρόλο του Πνεύματος του Αγίου στη ζωή μας όπως την αναπτύσσει ο αδελφός Χ. Μποσταντζόλου.
ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ
  Το μοναδικό έργο του Αγίου Πνεύματος είναι να δοξάζει τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό να ελέγχει τον κόσμο περί αμαρτίας δικαιοσύνης και κρίσεως και να φέρνει σε κατάνυξη στις καρδιές των ανθρώπων προς μετάνοια.
  Όλοι όσοι δέχονται τον Χριστό ως ατομικό τους Σωτήρα αποτελούν την Εκκλησία δηλαδή την νύμφη του Χριστού και αυτοί είναι «εκ πάσης φυλής και γλώσσης και λαού και Έθνους» (Αποκάλυψης ε:10).
  Ο αριθμός της Εκκλησίας είναι «κεκρυμμένος εν τω Πατρί» όταν δε συμπληρωθεί ο αριθμός της Εκκλησίας ο Χριστός θα σηκωθεί
Από τον θρόνο του Πατέρα Του «θα κατεβεί από τον ουρανό με κέλευσμα με φωνή αρχαγγέλου και με σάλπιγγα Θεού και οι αποθανόντες εν Χριστώ θα αναστηθούν πρώτον έπειτα εμείς οι ζώντες όσοι απομένομεν θα αρπαχθούμε με αυτούς εν νεφέλαις προς συνάντηση του Κυρίου εις τον αέρα»
(Α΄ Θεσσαλονικείς δ:16)               
  Το Άγιο Πνεύμα «ικετεύει υπέρ ημών δια στεναγμών αλάλητων» (Ρωμαίους κ: 26) δια να παραστήσει την Εκκλησία εις τον Χριστό ένδοξη χωρίς ρυτίδα ή κηλίδα (Εφεσίους ε:27)
  Μαζί με το Άγιο Πνεύμα και η Νύμφη λέγει «Ελθέ». Και η απάντηση που δίδετε εις αυτήν την κραυγή είναι: «Ναι έρχομαι ταχέως. Αμήν. Ναι έρχου Κύριε Ιησού»
Όταν βρίσκω κάτι καλό που πρέπει να γίνεται γνωστό θέλω να το μαθαίνει ο Κόσμος.
Ο σκοπός ο δικός μου είναι μια φωνή μικρή και χωρίς μόρφωση να πω για τον Κύριο μου. Και όταν βλέπω κομμάτια σε βιβλία ή περιοδικά αδελφών τότε τα προβάλλω.
  Εδώ στις σελίδες 30-31και 32 στο ίδιο βιβλίο λέει πράγματα που εγώ δεν θα μπορούσα να τα πω. Ακούστε  τα.
  Σπουδαιότατο έργο του πνεύματος είναι να παρηγορεί την εκκλησία και να της υπενθυμίζει τη διδασκαλία του Χριστού (Ιωάννης ιδ: 26). Το Άγιο Πνεύμα τον αποστέλλει ο Πατήρ στο όνομα του Ιησού Χριστού. Και έπρεπε να τελειώσει ο Χριστός το έργο Του για να σταλεί το Πνεύμα (Ιωάννης ζ:37—39 και Πράξεις β:33).
  Όπως ταπεινώθηκε ο Αιώνιος Λόγος για να εκτελέσει το έργο της σωτηρίας έτσι και το  Πνεύμα καταδέχεται να έλθει και να κάμει θρόνο Του την ανθρώπινη καρδιά γίνεται ο υπηρέτης μας όπως και ο Χριστός έγινε «δούλος» με σκοπό να συνεχίζει το έργο του Χριστού στην καρδιά μας και στη ζωή μας.
(Ιωάννης ις:13—14)
   Η ενότης και η συνεργασίας των τριών προσώπων είναι τέτοιες ώστε ξεχωριστά κανένα Πρόσωπο δεν κάνει τίποτα. Και τούτο είναι το μεγάλο και το πιο θαυμαστό μυστήριο και δεν είμαστε ικανοί να το κατανοήσουμε διότι ξεπερνά τη λογική δυνατότητα του ανθρώπου.
  Κάθε ενέργεια προς εκπλήρωση του περί σωτηρίας σχεδίου του Θεού γίνεται μέσα σε απόλυτη συνεννόηση των τριών Προσώπων. Η Αγία Γραφή απλώς αναφέρει το μυστήριο χωρίς κα να το ερμηνεύει. Διαβάζουμε στο (Δευτερονόμιο κθ:29) «Τα κρυπτά ανήκουν εις τον Θεόν τα δε φανερά και αποκεκαλυμμένα εις ημάς και τα τέκνα ημών». Ας ευχαριστούμε το Θεό για όσα μας αποκάλυψε καθώς και για όσα μας απέκρυψε και ας μη προσπαθούμε να ερευνούμε για να ξεσκεπάσουμε τα μυστήρια επειδή μπλεκόμαστε σε αιρέσεις και πλάνες.
   Όπως σκοπός του Ιησού Χριστού όσο καιρό ήταν στη γη ήταν να εκτελεί το θέλημα του Πατέρα Του και να τον δοξάζει(Ιωάννης δ: 34)έτσι σκοπός του Αγίου Πνεύματος είναι να δοξάζει τον Χριστό και το έργο Του οδηγώντας τους ανθρώπους στο Σωτήρα της ψυχής τους(Ιωάννης ις:14) Στο Κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο διακηρύττεται αυτή η αλήθεια.
   Στον Πατέρα δίδεται δόξα από τον Υιό και στον Υιό δίδεται δόξα από το Άγιο Πνεύμα. Γράφει ο Απόστολος Παύλος στην (Κολοσσαείς α:24). «Χαίρω εις τα παθήματα μου δια σας και ανταναπληρώ τα υστερήματα των παθημάτων του Χριστού εν τη σαρκί μου υπέρ του σώματος αυτού». Μη γένοιτο να σκεφτεί κάποιος ότι ο Παύλος ήθελε να πει ότι ο ίδιος με τις δικές του δυνάμεις μπορούσε να συμπληρώσει τις θλίψεις και τα παθήματα του Χριστού (ότι δηλαδή να συμπληρώσει το έργο του Κυρίου). Εννοούσε ο Παύλος ότι το Άγιο Πνεύμα που τον κατείχε ολοκληρωτικά ήταν Εκείνος που αναπληροί τα υστερήματα των θλίψεων του Χριστού δια μέσου του Παύλου.
  Δεν ισχυρίσθηκε ποτέ ο Απ. Παύλος ότι όλοι οι λόγοι του και όλες οι πράξεις του ήταν δια της ενεργείας του Πνεύματος π.χ. (Α΄ Κορινθίους β:4 και Ρωμαίους ιε:18). Αυτό ισχύει και για την προσευχή μας επειδή το τι να προσευχηθώμεν δεν εξεύρωμεν»  (Ρωμαίους η:26) όμως το Άγιο Πνεύμα ενεργεί υπέρ ημών «Συμπροσεύχεται δια στεναγμών αλάλητων υπέρ ημών».
  Η συνεργασία των τριών Προσώπων της Θεότητος δια την εκτέλεση του έργου της σωτηρίας ήταν αναγκαία και εξακολουθεί να είναι. Ο Πατήρ δεν μπορούσε να συγχωρεί αμαρτίες χωρίς να χυθεί του αίμα του Χριστού. Και δεν είναι δυνατόν να δεχθεί προσευχές χωρίς την ενέργεια και τη μεσολάβηση του Αγίου Πνεύματος.
  Ο Πατήρ δεν είναι δυνατόν να δεχθεί κανέναν σαν παιδί Του
Χωρίς την αναγέννηση που ενεργεί το Άγιο Πνεύμα. Και όλο το έργο του Χριστού που έγινε στο Γολγοθά καθώς και οι ευλογίες που απορρέουν από αυτό γίνονται δικές μας δια του Αγίου Πνεύματος (Ιωάννης ς: 8—και γ: 8). Το Άγιο Πνεύμα ελέγχει τον αμαρτωλό και τον οδηγεί μετανοούντα στο Χριστό. Συνεπώς 
Είναι σπουδαία η μελέτη της περί της Τριάδος αληθείας καθώς
και του έργου της Τριάδος για τη σωτηρία του ανθρώπου.
  Η γνώσις η αποκάλυψις της θαυμαστής σοφίας μας προσφέρεται. Και όταν εισχωρούν στο βάθος της σοφίας τότε γεμάτοι θαυμασμό και έκπληξη ανακράζουμε μαζί με τον απόστολο Παύλο: «Ω! βάθος πλούτου και σοφίας και γνώσεως Θεού!». (Ρωμαίους ια:33—36)
  Αγαπητοί μου δεν ασχολούμαστε με μικρά και ευτελή πράγματα αλλά με τη θαυμαστή σοφία και δραστηριότητα της Τριαδικής Θεότητος. Γι’ αυτό πρέπει να μελετούμε την Αγία Γραφή με προσευχή και ο Θεός θα μας αποκαλύπτει όσο πρέπει τα θαυμαστά Του μυστήρια.
  Πολύ σωστά διακηρύσσεται ότι ο Θεός είναι αγάπη
(Α΄ Ιωάννου δ:8) επειδή τα τρία Πρόσωπα της Θεότητος έχουν προς άλληλα(το ένα προς το άλλο)αγάπη και σεβασμό. Έτσι και οι πιστοί σαν αναγεννηθέντες εκ του Θεού οφείλομεν να έχομε μεταξύ μας αγάπη και συνεργασία (Ιωάννης ιζ:21—22)
  Είθε όλοι μας να αναγνωρίσουμε ότι πρέπει να μένουμε στο επίπεδο της συνεργασίας της ενότητας και της αγάπης που ζητά από μας ο Τριαδικός Θεός.
 Με αυτή την αγάπη ας κινούμεθα όλοι οι πιστοί. Αγάπη προς τον Θεό και προς τους συνανθρώπους μας. Και ας δίνομε πλήρη ελευθερία δράσεως εις το Πνεύμα το Άγιο ώστε να εργάζεται και να ολοκληρώνει μέσα στην καρδιά μας και τη ζωή μας το έργο του Ιησού Χριστού. (Γαλάτας δ:19) ένα μέρος μόνο πήρα από τα τόσο ωραία.
 του Βιβλίου του μάρτυρα αυτού.
Θα τολμήσω να γράψω κάτι ακόμα από το βιβλίο του ευλογημένου αυτού μάρτυρα
  Το Άγιο Πνεύμα δεν είναι μόνο Δημιουργός της Φυσικής αλλά είναι και της Πνευματικής Δημιουργίας (Ιωάννης γ:1—18) αν δεν είναι Προσωπικότης δεν είναι ικανό να μας αναγεννήσει.
  2/. Για το Πνεύμα το Άγιο χρησιμοποιείται η προσωπική Αντωνυμία «ΕΚΕΙΝΟΣ».
  Στην Ελληνική γλώσσα οι λέξεις «Το Άγιο Πνεύμα» είναι ουδετέρου γένους. Και αν δεν χρησιμοποιούνταν η αντωνυμία «Εκείνος»  τότε θα επρόκειτο για μια απρόσωπη αφηρημένη δύναμης.  Συναντούμε όμως να την αναφέρει ο Κύριος επανειλημμένως στον λόγο Του.(Ιωάννης ις:13)
  3/. Αναφέρετε με το όνομα Του και συνδέεται με το όνομα του Πατρός και του Υιού και αυτό δείχνει ότι είναι Προσωπικότης. (Ματθαίος κη :19).
  Στην τελετή του βαπτίσματος βαπτιζόμαστε στο όνομα προσωπικότητας και σ’ αυτήν το Άγιο Πνεύμα συνδέεται με τον Πατέρα και τον Υιό(Προσωπικότητες) λ.χ.
 (Β΄ Κορινθίους ιγ:13)
Αν το Άγιο Πνεύμα δεν είναι προσωπικότης όπως ο Πατέρας και ο Υιός θα ήταν αδύνατον να συνδέσουν το Όνομα Τους  με Αυτό.
  4/. Την Προσωπικότητα του Αγίου Πνεύματος την αποδεικνύει και η διακονία του. σχετικά εδάφια: (Ιωάννης ιδ:16—17—26
Ιωάννης ις:7—12—14 ). Ο ι περικοπές αυτές δείχνουν ότι το Άγιο Πνεύμα ανέλαβε να συνεχίσει το έργο του Χριστού σαν αντικαταστάτης Του.  «Θα σας στείλω άλλον Παράκλητο» θα ήταν δυνατόν να αντικαταστήσει τον Ιησού Χριστό στο έργο Του (δηλαδή μια προσωπικότητα) αν ήταν το Πνεύμα μια αφηρημένη
δύναμης όπως είναι ο αέρας; Πως θα μπορούσε  να αναλάβει μια τόσο σπουδαία αποστολή;
  5/. Το Άγιο Πνεύμα αγιάζει τους Πιστούς  Θεσσαλονικείς β:13)»Δια του Αγιασμού του Πνεύματος». Επίσης: (Α΄ Πέτρου α:2-Ρωμαίους ιε:16). Οι περικοπές αυτές δείχνουν ότι το Άγιο Πνεύμα αγιάζει. Η λέξης αγιασμός τόσο στην Π. Διαθήκη όσο και στην Κ. Διαθήκη σημαίνει: Αποχωρισμός προς χρήσιν του Θεού για ένα ιδιαίτερο σκοπό. Το έργο του  αγιασμού
Δεν είναι δυνατό να το επιτελέσει μια δύναμης απρόσωπη. Ένας αέρας ή κάτι άλλο εκτός από Προσωπικότητα
(Ιωάννης ιζ:17—19)
  6/. Η βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος δείχνει ότι είναι Προσωπικότης (Εβραίους ι:29-Ματθαίος ιβ:31) Τον αέρα δεν τον βλασφημεί κανείς ούτε και προσβάλλεται ο αέρας.
  7/. Το  Άγιο Πνεύμα διανέμει χαρίσματα στους πιστούς. Αυτό δείχνει ότι είναι Πρόσωπο (Α΄ Κορινθίους ιβ: 1—11). «Το εν και το αυτό Πνεύμα διανέμει εις έκαστον καθώς θέλει»
(εδάφια 7—11). Αν διανέμει στον κάθε ένα «χωριστά» σημαίνει ότι διακρίνει.
  8/. Το Άγιο Πνεύμα μπορεί να αγαπά. Άρα είναι πρόσωπο. Γνωρίσματα της προσωπικότητας είναι το να αγαπά.
(Ρωμαίους ιε:30
  9/. Το Άγιο Πνεύμα έχει θέληση επιθυμία ώστε έχει προσωπικότητα.(Γαλάτας ε:16—17). Ο άνθρωπος επιθυμεί διότι είναι πρόσωπο. Έτσι και το Άγιο Πνεύμα επιθυμεί διότι είναι πρόσωπο.
  10/. Το Άγιο Πνεύμα έχει αισθήματα χαρά λύπη κλπ. (Εφεσίους δ:30- Ησαϊας ιγ:10). Μια αφηρημένη δύναμης δεν έχει αισθήματα.
  11/. Το Άγιο Πνεύμα ερευνά εξετάζει. Ώστε είναι πρόσωπο. ΄
(Α΄ Κορινθίους β:10) μονάχα ένα πρόσωπο κάνει έρευνα.
  12/. Το Άγιο Πνεύμα προσεύχεται για τον Πιστό άνθρωπο. Και την προσευχή που κάνει ο πιστός δεν μπορεί να την κάμει την προσφέρει το Άγιο Πνεύμα. Άρα είναι Πρόσωπο (Ρωμαίους η 26 -Γαλάτας δ:6-Εφεσίους ς:18-Φιλιππισίους γ:3).
13/. Καθοδηγεί τον πιστό. Και για να μπορεί κάποιος να γίνει
Οδηγός πρέπει να είναι πρόσωπο. (Ρωμαίους η:14-Γαλάταςε:18).
  14/. Γνωρίζει τα πάντα (Α΄ Κορινθίους β:11).
  15/. Διδάσκει συνετίζει. Μόνο ένα πρόσωπο μπορεί να διδάξει.
(Νεεμίας θ:20-Α΄ Κορινθίους β:13-Ιωάννης ιδ:26).
  16/. Το Άγιο Πνεύμα ομιλεί. Ώστε είναι πρόσωπο. (Β΄ Σαμουήλ κγ:2). Το Άγιο Πνεύμα μιλούσε στον Δαβίδ καθώς και με όλους τους προφήτες(Β΄ Πέτρου α:21—Νεεμίας  θ:30—Α ΄ Ιωάννου ε:6—Ματθαίος  ι:20—Πράξεις  ι:19—20 ια:12-η:29—ις : 68—Α ΄ Τιμοθέου δ:1). Από όλες αυτές
τις περικοπές καταφαίνεται ότι το Άγιο Πνεύμα είναι Πρόσωπο.
  17/. Διορίζει εργάτες στην Εκκλησία. Ώστε είναι Πρόσωπο.(Πράξεις κ:28—ιγ:2—4).
   Σε πολλές περιπτώσεις αναφέρεται ότι το Άγιο Πνεύμα δίνει δύναμη (Λουκάς κδ:49). Αυτό δεν σημαίνει ότι το Πνεύμα είναι απλή δύναμη. Η δύναμης είναι γνώρισμά Του αλλά και είναι η δύναμης μιας προσωπικότητας. Ο αθλητής ο παλαιστής δεν παύει να είναι πρόσωπο επειδή έχει δύναμη. Kαι όταν έδωσε δύναμη σε κάποιους όπως λ.χ. στο Σαμψών και το Δαβίδ και τον Ιεφθάε τους χρησιμοποίησε χωρίς αυτοί να χάσουν την προσωπικότητα τους. Το Άγιο Πνεύμα δεν είναι απλή δύναμης αλλά είναι πηγή δυνάμεως. Δι’ αυτού οι αδύναμοι δυναμώνουν οι ανίκανοι αποκτούν ικανότητα οι αγράμματοι μαθαίνουν μάθηση και σοφία. Η υπερφυσική δύναμης είναι έργο της υπερφυσικής Προσωπικότητας του Αγίου Πνεύματος.
  Προξενεί λύπη το ότι ωρισμένοι θεολόγοι αρνούνται την προσωπικότητα του Αγίου Πνεύματος. Και τούτο συμβαίνει επειδή δενδέχονται ότι ο Λόγος του Θεού είναι καθ’ ολοκληρίαν Θεόπνευστος.
Ειρήνη Κυρίου σας αφήνω και ευλογία.