_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΡΠΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ – 04

ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ ΚΑΡΠΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 04
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
ΘΕΜΑ: ΚΑΡΠΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ
Εφεσίους 4:3
 σπουδάζοντες να διατηρείτε την ενότητα του Πνεύματος διά του συνδέσμου της ειρήνης.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
 Το εδάφιο που είναι ο Λόγος του Θεού με το στόμα του απ. Παύλου μας λέει, ότι πρέπει να σπουδάζουμε επάνω στη ενότητα του Πνεύμα τος του Αγίου που βέβαια θα φέρει και τον καρπό μέσα στην ζωή μας.
Σπουδάζω σημαίνει μαθαίνω παρατηρώ εξετάζω με προσοχή αυτά που μου λέει ο λόγος του Θεού.
  Αν έχουμε προσήλωση και αγάπη στον Κύριο σίγουρα θα είμαστε καλοί μαθητές του. δεν θα εξετάζω για να ικανοποιώ την περιέργεια μου αλλά για να πράττω το θέλημα Του.
  Η ζωή του Χριστού είναι απλή αλλά έχει βάθος και μόχθο.
Όπως για να πάρω σταφύλια ή καρπούζια ή ντομάτες που είναι ο τελικός σκοπός αυτών των πραγμάτων ο καρπός. Αλλά για να τα πάρω σαν καρπό πρέπει να εργαστώ στο χωράφι να βγάλω τα βλαβερά χόρτα που θα αναπτυχθούν χωρίς αυτά θα πολεμήσω τα ζουζούνια που είναι βλαβερά, θα ξέρω να τους ρίξω την κατάλληλη στιγμή το νερό και εργασία- εργασία μέχρι να έχω τον καρπό του.
Αυτά τα λέω γιατί είμαι αγρότισσα και λίγα λέω από τον μόχθω των αγαθών μέχρι του καρπού.
  Επομένως  έτσι βλέπω και την πνευματική ζωή.
  Πρέπει να καταλαβαίνω αυτά που μου λέει ο Λόγος του Κυρίου και να ζητώ την χάριν του Πνεύματος του μέχρι να έχω μια μέρα καλό καρπό. Όταν τον αντικρίσω στον ουρανό να πάρω το Εύγε…
Αλλά πρώτα από εδώ ξεκινάει το εύγε δούλε… διότι είμαστε αδέλφια και  πρέπει να ζούμε αναμεταξύ μας με πόλεμο στον εχθρό και να έχουμε την ενότητα του ενός Πνεύματος. Αλλιώς δεν θα έχουμε επιτυχία στην ζωή του Χριστού. Πρέπει να προσέχουμε, πρώτα το λέω σε μένα που έχω κάνει λάθη και όσο να προσέχω πάλι κάνω λάθη.
Χθες το βράδυ διάβαζα τον Νώε καθώς βγήκε από την κιβωτό και έκανε θυσία και προσφορά στον Θεό.
Ο Κύριος βέβαια δέχθηκε την προσφορά του, αλλά έκανε και κάποιες σκέψεις επάνω στον άνθρωπο.
Γένεσις 8:21
Και ωσφράνθη Κύριος οσμή ευωδίας· και είπε Κύριος εν τη καρδία αυτού, Δεν θέλω καταρασθή πλέον την γην εξ αιτίας του ανθρώπου· διότι ο λογισμός της καρδίας του ανθρώπου είναι κακός εκ νηπιότητος αυτού· ουδέ θέλω πατάξει πλέον πάντα τα ζώντα, καθώς έκαμον·
Και σκεπτόμουν πριν μερικές μέρες από την παιδική μου ηλικία μέχρι σήμερα, ότι πάντα έκανα αυτό που εγώ νόμιζα σωστό. Ήτε λάθος ήτε χωρίς λάθος. Το εγώ μου με κυβερνούσε. Γι’ αυτό και μου έκανε εντύπωση αυτό που σκέφτηκε ο Θεός ότι: διότι ο λογισμός της καρδίας του ανθρώπου είναι κακός εκ νηπιότητος αυτού· Και σκέφτηκα όλα όσα είπε ο κύριός μας και έφτασε μέχρι τον Σταυρό για μένα. Γι’ αυτό ο Κύριος έγινε θυσία μια για πάντα στα αληθινά Άγια των Αγίων ως αρχιερεύς για να μπορούμε να καθαριζόμαστε από τα λάθη που κάνουμε που για τον Θεό είναι αμαρτίες.
Εφεσίους 4:13
 εωσού καταντήσουμε πάντες εις την ενότητα της πίστεως και της επιγνώσεως του Υιού του Θεού, εις άνδρα τέλειον, εις μέτρον ηλικίας του πληρώματος του Χριστού,
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
  Όλοι οι άνθρωποι κάπου καταντούν, ή στην ευημερία ή στον εξευτελισμό της ζωής τους.
Εδώ ο απ. Παύλος μας παροτρύνει, να καταντήσουμε όλοι στην ενότητα της πίστεως και της επιγνώσεως του Υιού του Θεού. Ώστε ,να γίνουμε τέλειοι στο μέτρο που μας θέλει ο Θεός. Πλήρης  ολοκληρωμένους, τέλειους στην πίστη, που έχουμε και για την ζωή που προτιθέμεθα ,να κάνουμε για Εκείνον.
Ειρήνη Κυρίου και πνεύματος Αγίου στις καρδιές μας ΑΜΗΝ
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- WWW.TYXIKOS.GR READ OUR MAGAZINE
ΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- HTTP://NEAKAIPALAIA.BLOGSPOT.COM READ OUR BLOG