_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ – ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ – 01

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ – ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ – 01
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
Ρωμαίους 12:13
στις ανάγκες των αγίων, να έχετε συμμετοχή· τη φιλοξενία να επιδιώκετε.
Παροιμίαι 15:17
 Καλύτερα φιλοξενία με λάχανα, αλλά με αγάπη, παρά σιτευτό μοσχάρι με μίσος.
Ρωμαίους 12:13
στις ανάγκες των αγίων, να έχετε συμμετοχή· τη φιλοξενία να επιδιώκετε.
Εβραίους 13:2
 μη ξεχνάτε τη φιλοξενία· επειδή, διαμέσου αυτής μερικοί φιλοξένησαν αγγέλους, μη γνωρίζοντας.

Πράξεις 20:35
 Σε όλα υπέδειξα σε σας ότι, κοπιάζοντας κατ' αυτό τον τρόπο, πρέπει να βοηθάτε τούς ασθενείς, και να θυμάστε τα λόγια τού Κυρίου Ιησού, ότι αυτός είπε: Μακάριο είναι το να δίνει κάποιος, μάλλον, παρά να παίρνει.
Λουκάς 6:36
Να γίνεστε, λοιπόν, σπλαχνικοί, όπως και ο Πατέρας σας είναι σπλαχνικός.
Κορινθίους Β' 1:3
Ευλογητός ο Θεός και Πατέρας τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού, ο Πατέρας των οικτιρμών και Θεός κάθε παρηγορίας,
Κολοσσαείς 3:12
 Ντυθείτε, λοιπόν, ως εκλεκτοί τού Θεού, άγιοι και αγαπημένοι, σπλάχνα οικτιρμών, καλοσύνη, ταπεινοφροσύνη, πραότητα, μακροθυμία·
Κάποτε η μητέρα μου, μου είπε μία ιστορία για την φιλοξενία και την ευσπλαχνία στους άλλους./ Ήταν γυναίκα που αγαπούσε τον Κύριο και ήθελε να φυτέψει στην καρδιά μου τον σπόρο του Ευαγγελίου και του Κυρίου την σωτηρία./
Μου είπε λοιπόν την εξής: κάποτε μία γυναίκα ήθελε πολύ να φιλοξενήσει τον Κύριο και προσευχόταν, κάθε μέρα. Ένα βράδυ είδε στον ύπνο της ότι της είπε ο Κύριος : Αύριο θα σε επισκεφτώ, περίμενε με.
Το Πρωί νύχτα ακόμα σηκώθηκε χαρούμε νη καθάρισε το σπίτι έπλυνε τα πάντα, να γυαλίζουν. Έκατσε και περίμενε. Στις 11 η ώρα έρχεται ένας κουρελής άνθρωπος φτωχός ζήτησε ένα κομμάτι ψωμί, και τον έδιωξε λέγοντας φύγε και μη με απασχολείς διότι περιμένω υψηλό καλεσμένο και μου λερώνεις και το πάτωμα.
 Προς το μεσημέρι πέρασε ένας άνθρωπος που τον έσερναν δύο αστυνομικοί και πλήθος κόσμου φώναζε εναντίον του, οπότε αυτός αποκαμωμένος έπεσε μπροστά στην πόρτα της ψιθυρίζοντας: κυρία λίγο νεράκι, εκείνη όμως είπε ότι δεν μπορώ να λερώσω τώρα τα ποτήρια μου γιατί περιμένω υψηλό καλεσμένο.
 Κάποια στιγμή προς το βράδυ ήρθε ένα ζευγάρι προσφύγων πεινασμένο εξαντλημένο από την πεζοπορία που την παρακάλεσε να τους βάλει στην αποθήκη της να κοιμηθούν και ένα κομμάτι ψωμί γιατί όλη μέρα δεν έφαγαν. Τους έδιωξε και αυτούς γιατί δεν ήθελε να έχει την προσοχή της παρά μόνο στον υψηλό καλεσμένο της. Ήρθε το βράδυ και ο Κύριος δεν φάνηκε. Μέχρι αργά το βράδυ περίμενε. Όταν κουράσθηκε απελπισμένη η να περιμένει πήγε προσευχήθηκε με παράπονο είπε: Κύριε εγώ σε περίμενα και δεν ήρθες. Και όταν κοιμήθηκε στον ύπνο της ο Κύριος της είπε: ήρθα πως δεν ήρθα αλλά εσύ με έδιωξες τρεις φορές.
Αυτή ταράχτηκε και του είπε εγώ δεν σε είδα πότε ήρθες ; στον πεινασμένο στον διψασμένο και στους ανθρώπους που έδιωξες και δεν φιλοξένησες ήμουν εγώ.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Με αυτή την Ιστορία σε μένα η μητέρα μου έκτισε μέσα μου την φιλοξενία και την ευσπλαχνία.
Βέβαια τότε ήμουν παιδί η μητέρα μου, μου είπε με λόγια ιστορίας που ο Κύριος λέγει:


Ματθαίος 25:35 -36 -45
35/.επειδή, πείνασα, και μου δώσατε να φάω· δίψασα και μου δώσατε να πιω· ξένος ήμουν, και με φιλοξενήσατε·
36/.γυμνός ήμουν, και με ντύσατε· ασθένησα, και με επισκεφθήκατε· σε φυλακή ήμουν, και ήρθατε σε μένα….
45/.Τότε, θα τους απαντήσει, λέγοντας: Σας διαβεβαιώνω, καθόσον δεν το κάνατε αυτό σε έναν από τούτους τούς ελάχιστους, δεν το κάνατε ούτε σε μένα.
Όταν διαβάζω αυτά τα λόγια του Κυρίου μας προσεύχομαι ο Κύριος να τα κάνει έργο μέσα μου.
Ας ανοίξουμε φίλοι μου και αδελφοί μου τον Λόγο του Κυρίου και να τον παρακαλούμε να τα κάνει βίωμα μέσα στη ζωή μας.
Αυτό να προσευχόμαστε και ο Κύριος θα δένει ανοιχτές καρδιές για να τον υπηρετούμε.
Επιστολή Ιακώβου 2: 15-16-17
15/.Και αν ένας αδελφός ή αδελφή είναι γυμνοί, και στερούνται την καθημερινή τροφή,
16/.και κάποιος από σας πει σ' αυτούς: Πηγαίνετε με ειρήνη, είθε να θερμαίνεστε
17/.και να χορταίνετε, και δεν τους δώσετε τα αναγκαία τού σώματος, ποιο το όφελος;
Πρέπει αφού αγαπούμε τον Κύριο πρέπει να χτίσουμε έναν αληθινό πιστό στον Κύριο αφήνοντας το Πνεύμα το Άγιο να εργάζεται μέσα μας, να μας δίνει στερεά τροφή και έργα που τα βάζει στην καρδιά μας με σοφία.
Δεν έχω άλλο να πω για σήμερα.
Ειρήνη Κυρίου και ευλογία. αμήν
ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- WWW.TYXIKOS.GR READ OUR MAGAZINEΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- HTTP://NEAKAIPALAIA.BLOGSPOT.COM READ OUR BLOG